Skip to main content

ςεβ φοντσ

https://icktmuuf.blogspot.com/2019/04/blog-post_76.html
ςεβ φοντσ

Αν και η φιλοσοφία του σχεδίου νόμου κινείται στη λογική του τελευταίου νόμου αυθαιρέτων, υπάρχουν αρκετές διαφορές, καθώς τα κόστη μεταξύ τους έχουν μεγάλη απόκλιση.


Έτσι, στελέχη του υπουργείου Περιβάλλοντος έχουν πιάσει «χαρτί και μολύβι» προκειμένου να προχωρήσουν σε ενδεχόμενες επιμέρους αλλαγές όπως αυτές προέκυψαν από τη διαβούλευση με ιδιοκτήτες και φορείς.


https://wfmfieyy.blogspot.com/2019/05/blog-post_85.html

Πληροφορίες θέλουν η διαδικασία να μην καθυστερήσει και να έχει ολοκληρωθεί εντός του Φεβρουαρίου, έτσι ώστε να περάσει στη Βουλή προς ψήφιση. Την ίδια ώρα, το Συμβούλιο της Επικρατείας δεν έχει ακόμα εκδικάσει το νόμο Τσιρώνη για τα δασικά αυθαίρετα, ενώ όπως αναφέρουν πηγές στον «Ελεύθερο Τύπο» οι καταγγέλλοντες δεν έχουν λάβει καμία επίσημη ενημέρωση.


Υπενθυμίζεται ότι στις 7 Δεκεμβρίου το επιτελείο του υπουργείου Περιβάλλοντος κατέθεσε τη νέα νομοθέτηση καθώς το Ε’ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) είχε κρίνει ότι ο προηγούμενος νόμος είναι αντισυνταγματικός.


voucher τουρισμου 2015 μορια

prostima


Η μειωμένη συμμετοχή των πολιτών στη διαβούλευση του νομοσχεδίου για τις οικιστικές πυκνώσεις προκάλεσε έκπληξη στο ΥΠΕΝ και αυτό γιατί οι αρχικές τους εκτιμήσεις ήταν διαφορετικές. Το γεγονός, δε, πως τα περισσότερα σχόλια επικεντρώνονται στα υπέρογκα ποσά που θα κληθούν να πληρώσουν, έχει δημιουργήσει ήδη «πονοκέφαλο» στα στελέχη του υπουργείου. Από την πλευρά τους οι πολίτες επισημαίνουν πως τα χρήματα που θα κληθούν να πληρώσουν είναι δυσανάλογα με το εισόδημά τους, κάτι που δεν αποκλείει τη μη καταβολή των προστίμων και κατ’ επέκταση τη μειωμένη υπαγωγή.


Από την άλλη, η διατήρηση που δίνει το υπουργείο Περιβάλλοντος για τα δασικά αυθαίρετα μέχρι το 2059 έχει μεν θετικό πρόσημο, ωστόσο παραμένει «θολό τοπίο» αν τότε θα υπάρξει νέα ρύθμιση ή θα επικρατήσει ο προγραμματισμός που θέλει την κατεδάφιση. Όπως υποστηρίζουν, μεταξύ άλλων, «πρέπει να γίνει αναφορά με οποιοδήποτε νομικό τρόπο ότι στα επόμενα 25 ή 40 χρόνια θα υπάρξει τελεσίδικη λύση του προβλήματος χωρίς οικονομική επιβάρυνση του πολίτη, αφού ήδη θα έχει πληρώσει ένα μεγάλο ποσό». Σε αυτό το πλαίσιο, εκτιμούν ότι πρέπει να επιτρέπονται οι μεταβιβάσεις των ακινήτων με την υπαγωγή στο νόμο και αφού καταβληθεί το 30% του ενιαίου δασικού προστίμου.


Μηχανικοί, με τη σειρά τους, αναφέρουν πως τα πρόστιμα που θα κληθούν να καταβάλουν οι πολίτες είναι ιδιαίτερα αυξημένα, όταν μάλιστα δεν τους παρέχεται η δυνατότητα να μεταβιβάσουν τα ακίνητά τους σε συγγενικά πρόσωπα.



ςεβ φοντσ
μελέτη μετάφραση στα γερμανικά

Comments

Popular posts from this blog

ζητείται chef επεισοδιο 2

https://vskeygsh.blogspot.com/2019/03/blog-post_84.html ζητείται chef επεισοδιο 2 ζητείται chef επεισοδιο 2 «....έσυρα με δύναμη τη ταφόπλακα και αφού έβγαλα πρώτα το κουτί με τα οστά των πεθερικών μου, πέταξα μέσα τη γυναίκα μου και μετά έβαλα ξανά από πάνω το κουτί. nitroobd2 chip tuning box test Η αλήθεια είναι ότι μετά το έγκλημα κάθισα και σκέφτηκα ότι πρέπει να αποφύγω τα έξοδα κηδείας της γυναίκας μου ...» Άφωνοι οι αστυνομικοί τον άκουγαν να παραθέτει ψύχραιμα τα γεγονότα που ακολούθησαν μετά τη δολοφονία της 70χρονης. «....το έγκλημα έγινε στο εξοχικό μας στο Σοφικό. Αφού τύλιξα το πτώμα με το τεντόπανο, το έδεσα με πανιά και "έριξα" τα καθίσματα του αυτοκινήτου μου για να κάνω περισσότερο χώρο. Έτσι μετέφερα το πτώμα της στο νεκροταφείο». Ο ηλικιωμένος είχε εμφανιστεί στο Αστυνομικό Τμήμα της Νέας Ιωνία καθώς η μόνιμη κατοικία τους είναι στην περιοχή, για να καταγγείλει την εξαφανίσει της συζύγου του. Και ίσως ακόμα και σήμερα όλοι να πίστευαν ότι η 70χρονη γυναίκα ...

εκθεση σπιτιου 2015 αεροδρομιο

https://wfmfieyy.blogspot.com/2019/03/blog-post_99.html ok online school εκθεση σπιτιου 2015 αεροδρομιο Με μότο «Κάθε Μέρα Θάλασσα», τα «Karavakia Thessaloniki Waterbus» με τον «Κωνσταντή» και τον «'Αγιο Γεώργιο», ταξιδεύουν καθημερινά με 20 συνολικά δρομολόγια από/προς τη Θεσσαλονίκη στις κοντινές, και βραβευμένες, με τη «Γαλάζια Σημαία» παραλίες, της Περαίας και των Νέων Επιβατών. Τα «KaravakiaThessalonikiWaterbus» έχοντας αφετηρία τους το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, και κάνοντας στάση στο Λευκό Πύργο, προσεγγίζουν καθημερινά την Περαία και τους Νέους Επιβάτες, σε λιγότερο από μία ώρα. Αντίστοιχα, η αναχώρηση από τους Νέους Επιβάτες και την Περαία, μεταφέρουν το επιβατικό κοινό στη Θεσσαλονίκη, άνετα και ευχάριστα, σε 50 λεπτά της ώρας. Τα δρομολόγια με τον «Κωνσταντή», που έπεσε στη θάλασσα στις 10/6 και τον «'Αγιο Γεώργιο», στις 2/6 είναι καθημερινά και τα δρομολόγιά τους θα εκτελούνται μέχρι και τον Σεπτέμβριο. Συγκεκριμένα, από Θεσσαλονίκη, οι ώρες αναχώρησης είναι 10.00, 11...

εξοικονομω κατ οικον 2014 δικαιουχοι

εξοικονομω κατ οικον 2014 δικαιουχοι Ήταν 30 Ιουλίου 1945 όταν το USS Indianapolis είχε μόλις ολοκληρώσει την μυστική αποστολή του: την μεταφορά εξαρτημάτων της ατομικής βόμβας που λίγες μέρες αργότερα, στις 6 Αυγούστου, έπεσε στη Χιροσίμα. Όμως κατά τη διάρκεια της πορείας του προς τις Φιλιππίνες, δέχθηκε χτύπημα από το ιαπωνικό υποβρύχιο, με αποτέλεσμα να βυθιστεί μέσα σε μόλις 12 λεπτά, χρόνος που δεν ήταν αρκετός για να προλάβει το πλήρωμά του να εκπέμψει SOS ή να αξιοποιήσει τα σωστικά μέσα που ήταν διαθέσιμα στο πλοίο. Λόγω του απορρήτου της αποστολής που είχε μόλις εκτελέσει, κανείς δεν αντιλήφθηκε έγκαιρα την βύθιση του πλοίου. Για περίπου τρεις μέρες, πλήρωμα και αξιωματικοί, βρίσκονταν στα νερά του Ειρηνικού χωρίς σωστικές λέμβους, νερό ή τροφή. Μόλις 316, από τους συνολικά 1.196, κατάφεραν να επιβιώσουν από την πείνα, τη δίψα, την κούραση, αλλά και τις επιθέσεις των καρχαριών. Πηγή: Courtesy Bureau of Ships Collection in the U. S. National Archives/U. S. Navy/Handout via REU...