Skip to main content

οπτικα νεα περιοδικο

https://ajvgswki.blogspot.com/2019/03/blog-post_147.html
οπτικα νεα περιοδικο

Σύμφωνα με πληροφορίες, με επείγον έγγραφο, που υπογράφει ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας, προς τις διοικήσεις του ΟΑΣΑ και της ΣΤΑΣΥ, επιρρίπτοντας στην ουσία ευθύνες στη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, ζητά τους λόγους για τους οποίους έγινε από την ΣΤΑΣΥ η αλλαγή στα δρομολόγια που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο.


Ο γενικός γραμματέας θέτει επίσης το ερώτημα, αν προηγήθηκε έγκριση από τον ΟΑΣΑ και από το υπουργείο Μεταφορών και ζητά να επανέλθει άμεσα η κυκλοφορία της γραμμής στον αρχικό της σχεδιασμό.


γλυκο με καρυδα και πορτοκαλι

Οι αλλαγές στη γραμμή 3 του μετρό που οδήγησαν σε αναστολή της ενιαίας διαδρομής από την Αγία Μαρίνα έως το Αεροδρόμιο προκάλεσαν την αντίδραση του επιβατικού κοινού και αυτό γιατί τα δρομολόγια πραγματοποιούνται πλέον μεταξύ των σταθμών Δουκίσσης Πλακεντίας και Αεροδρόμιο αντί κατά μήκος όλης της γραμμής 3, όπως γινόταν μέχρι πρότινος.


Η αλλαγή αυτή έχει προκαλέσει ταλαιπωρία στο επιβατικό κοινό αφού οι επιβάτες που έχουν τελικό προορισμό το Αεροδρόμιο πρέπει να ανεβαίνουν με τις αποσκευές τους και στη συνέχεια να κατέβουν στην απέναντι αποβάθρα προκειμένου να επιβιβαστούν στους συρμούς που κατευθύνονται προς το Αεροδρόμιο. Η ταλαιπωρία αφορά και εκείνους που ταξιδεύουν από το αεροδρόμιο.


Η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ προχώρησε στην απόφαση αυτή προκειμένου να υπάρχει εξορθολογισμός των δρομολογίων του μετρό, ορθολογικότερη χρήση των συρμών, χωρίς να μειωθεί το συγκοινωνιακό έργο.




οπτικα νεα περιοδικο
πανουσης σουζανα
https://naygrgqk.blogspot.com/2019/03/blog-post_85.html

Comments

Popular posts from this blog

ζητείται chef επεισοδιο 2

https://vskeygsh.blogspot.com/2019/03/blog-post_84.html ζητείται chef επεισοδιο 2 ζητείται chef επεισοδιο 2 «....έσυρα με δύναμη τη ταφόπλακα και αφού έβγαλα πρώτα το κουτί με τα οστά των πεθερικών μου, πέταξα μέσα τη γυναίκα μου και μετά έβαλα ξανά από πάνω το κουτί. nitroobd2 chip tuning box test Η αλήθεια είναι ότι μετά το έγκλημα κάθισα και σκέφτηκα ότι πρέπει να αποφύγω τα έξοδα κηδείας της γυναίκας μου ...» Άφωνοι οι αστυνομικοί τον άκουγαν να παραθέτει ψύχραιμα τα γεγονότα που ακολούθησαν μετά τη δολοφονία της 70χρονης. «....το έγκλημα έγινε στο εξοχικό μας στο Σοφικό. Αφού τύλιξα το πτώμα με το τεντόπανο, το έδεσα με πανιά και "έριξα" τα καθίσματα του αυτοκινήτου μου για να κάνω περισσότερο χώρο. Έτσι μετέφερα το πτώμα της στο νεκροταφείο». Ο ηλικιωμένος είχε εμφανιστεί στο Αστυνομικό Τμήμα της Νέας Ιωνία καθώς η μόνιμη κατοικία τους είναι στην περιοχή, για να καταγγείλει την εξαφανίσει της συζύγου του. Και ίσως ακόμα και σήμερα όλοι να πίστευαν ότι η 70χρονη γυναίκα ...

εκθεση σπιτιου 2015 αεροδρομιο

https://wfmfieyy.blogspot.com/2019/03/blog-post_99.html ok online school εκθεση σπιτιου 2015 αεροδρομιο Με μότο «Κάθε Μέρα Θάλασσα», τα «Karavakia Thessaloniki Waterbus» με τον «Κωνσταντή» και τον «'Αγιο Γεώργιο», ταξιδεύουν καθημερινά με 20 συνολικά δρομολόγια από/προς τη Θεσσαλονίκη στις κοντινές, και βραβευμένες, με τη «Γαλάζια Σημαία» παραλίες, της Περαίας και των Νέων Επιβατών. Τα «KaravakiaThessalonikiWaterbus» έχοντας αφετηρία τους το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, και κάνοντας στάση στο Λευκό Πύργο, προσεγγίζουν καθημερινά την Περαία και τους Νέους Επιβάτες, σε λιγότερο από μία ώρα. Αντίστοιχα, η αναχώρηση από τους Νέους Επιβάτες και την Περαία, μεταφέρουν το επιβατικό κοινό στη Θεσσαλονίκη, άνετα και ευχάριστα, σε 50 λεπτά της ώρας. Τα δρομολόγια με τον «Κωνσταντή», που έπεσε στη θάλασσα στις 10/6 και τον «'Αγιο Γεώργιο», στις 2/6 είναι καθημερινά και τα δρομολόγιά τους θα εκτελούνται μέχρι και τον Σεπτέμβριο. Συγκεκριμένα, από Θεσσαλονίκη, οι ώρες αναχώρησης είναι 10.00, 11...

εξοικονομω κατ οικον 2014 δικαιουχοι

εξοικονομω κατ οικον 2014 δικαιουχοι Ήταν 30 Ιουλίου 1945 όταν το USS Indianapolis είχε μόλις ολοκληρώσει την μυστική αποστολή του: την μεταφορά εξαρτημάτων της ατομικής βόμβας που λίγες μέρες αργότερα, στις 6 Αυγούστου, έπεσε στη Χιροσίμα. Όμως κατά τη διάρκεια της πορείας του προς τις Φιλιππίνες, δέχθηκε χτύπημα από το ιαπωνικό υποβρύχιο, με αποτέλεσμα να βυθιστεί μέσα σε μόλις 12 λεπτά, χρόνος που δεν ήταν αρκετός για να προλάβει το πλήρωμά του να εκπέμψει SOS ή να αξιοποιήσει τα σωστικά μέσα που ήταν διαθέσιμα στο πλοίο. Λόγω του απορρήτου της αποστολής που είχε μόλις εκτελέσει, κανείς δεν αντιλήφθηκε έγκαιρα την βύθιση του πλοίου. Για περίπου τρεις μέρες, πλήρωμα και αξιωματικοί, βρίσκονταν στα νερά του Ειρηνικού χωρίς σωστικές λέμβους, νερό ή τροφή. Μόλις 316, από τους συνολικά 1.196, κατάφεραν να επιβιώσουν από την πείνα, τη δίψα, την κούραση, αλλά και τις επιθέσεις των καρχαριών. Πηγή: Courtesy Bureau of Ships Collection in the U. S. National Archives/U. S. Navy/Handout via REU...