Skip to main content

πατρα κερκυρα εισιτηρια

https://lkyovwbp.blogspot.com/2019/03/blog-post_10.html
τυφλος δαφνη
πατρα κερκυρα εισιτηρια
Προσοχή! Χωρίς μετρό η Αθήνα τη Δευτέρα (14/05)

Κλειστό θα παραμείνει το μετρό τη Δευτέρα, 14 Μαΐου, λόγω της προειδοποιητικής 24ωρης απεργίας που προκήρυξε το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ).


Στην ανακοίνωση που εξέδωσε το σωματείο των εργαζομένων του Μετρό, τονίζεται πως η απεργία γίνεται ως διαμαρτυρία τόσο για την έλλειψη προσωπικού όσο ανταλλακτικών και αναλώσιμων υλικών. Παράλληλα σημειώνουν πως αντιτίθενται στην διάλυση και το ξεπούλημα των συγκοινωνιών, που προωθεί το υπουργείο Μεταφορών, και παλεύει για ίσους και αξιοπρεπείς όρους εργασίας.




  • Φωτογραφίες - ΣΟΚ: Έτσι έσπαγε κεφάλια ο Βίκτωρας Ρέστης


Μεγάλη αναμένεται να είναι η ταλαιπωρία για χιλιάδες Αθηναίους, οι οποίοι θα πρέπει να επιλέξουν άλλο Μέσο Μεταφορά για τις μετακινήσεις τους, καθώς τα υπόλοιπα ΜΜΜ θα κινούνται κανονικά.

Η ανακοίνωση του ΣΕΛΜΑ:


συνεταιριστικη βιομηχανια γαλακτοσ λαμιασ

«Στην τραγική κατάσταση που έχει δημιουργηθεί από την έλλειψη προσωπικού και από την έλλειψη ανταλλακτικών και αναλώσιμων υλικών έρχεται να προστεθεί η αχαρακτήριστη συμπεριφορά της διοίκησης που απρόσκοπτα αρνείται να συζητήσει με την πλειοψηφία των εργαζομένων προτιμώντας να συνδιαλέγεται υπογείως με κομματικά προσκείμενους και υποτακτικούς.

Ο προγραμματισμός της εταιρίας όμως, η επιβίωση της και η διασφάλιση της ασφαλούς και ποιοτικής λειτουργίας της δεν είναι ατομική υπόθεση κανενός και προφανώς δεν εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα του ∆ιευθύνοντος Συμβούλου.

Το ΣΕΛΜΑ κινείται, συζητά και προγραμματίζει δράσεις με γνώμονα το κοινό καλό των εργαζομένων και την προάσπιση του ∆ημόσιου χαρακτήρα των Αστικών Συγκοινωνιών.

Οι προσπάθειες του σωματείου για την κατοχύρωση ίσων όρων εργασίας και αμοιβής, αξιοκρατίας και διαφάνειας στην εξέλιξη των εργαζομένων, όπως επίσης και η διασφάλιση μέσων και ανταλλακτικών για τη διατήρηση του παραγόμενου συγκοινωνιακού έργου, αφορά αυτό το σκοπό και όχι μια αντιπαράθεση σε ατομικό και κομματικό επίπεδο που δεν ενδιαφέρει κανέναν.

Στις προσπάθειες μας, να αντισταθούμε στη διάλυση και το ξεπούλημα των συγκοινωνιών που προωθεί το Υπερταμείο, υιοθετούμε διαδικασίες συλλογικές και δημοκρατικές ανάμεσα στουςεργαζόμενους, συνεργασίες δημόσιες και διαφανείς με άλλα συνδικάτα, επιτροπές γειτονιάς και συλλογικότητες η διοίκηση απαντά με τις πλέον αναχρονιστικές και καταδικαστέες μεθόδους αθετώντας όρους της συλλογικής σύμβασης που έχει υπογράψει, σπέρνοντας τη διχόνοια ανάμεσα μας με την επιβολή συνθηκών εργασίας τριών ταχυτήτων.

Στήνοντας μηχανισμό «προθύμων» τοποθετώντας δικά της παιδιά σε κρίσιμα πόστα και θέσεις και πάνω απ’ όλα επιθυμώντας τη σύμπραξη στα σχέδια της από συνδικάτα και συνδικαλιστές στα πλαίσια της συνδιοίκησης στη βάση ΠΑΝΤΑ του κομματικού-κυβερνητικού συμφέροντος.

Η διάλυση των δημοσίων μεταφορών όπως την ξέραμε με άρμα την εργολαβοποίηση και εμπορευματοποίηση τους συνεχίζεται υπογείως με αμείωτη ένταση.

Το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ στο Ελληνικό που κλείνει με τα λεωφορεία να στέλνονται για παλιοσίδερα είναι εικόνα του μέλλοντος που ετοιμάζουν για τις συγκοινωνίες και για όλους μας.

Το σωματείο μας θα αντισταθεί με κάθε πρόσφορο μέσο που έχουμε στα χέρια μας. Πιστοί στην ιδεολογία μας δεν συνδιαλεγόμαστε. Αγωνιζόμαστε για το δίκαιο.

Θα σταθούμε απέναντι σε οποιοδήποτε μέλος του κατεστημένου που προάγει και αναδεικνύει τα παιδιά του κομματικού σωλήνα, με μοναδικό προσόν τους την κομματική υποταγή, πουχρησιμοποιούν ακόμα και μαφιόζικες πρακτικές προσπαθώντας να τραμπουκίσουν οποιονδήποτε εργαζόμενο έχει αντίθετη άποψη ή θίγει τα συμφέροντα τους.

Το μήνυμα από τους εργαζόμενους δόθηκε: Θεωρούμε ότι όλα τα παραπάνω γίνονται με τις ευλογίες της πολιτικής ηγεσίας και κατόπιν εντολών της.

Για όλα τα παραπάνω το σωματείο μας εξαγγέλλει 24 ώρη προειδοποιητική απεργία για τη ∆ευτέρα 14/5/2018″.



πατρα κερκυρα εισιτηρια
https://xspmtkxp.blogspot.com/2019/05/blog-post_126.html

Comments

Popular posts from this blog

ζητείται chef επεισοδιο 2

https://vskeygsh.blogspot.com/2019/03/blog-post_84.html ζητείται chef επεισοδιο 2 ζητείται chef επεισοδιο 2 «....έσυρα με δύναμη τη ταφόπλακα και αφού έβγαλα πρώτα το κουτί με τα οστά των πεθερικών μου, πέταξα μέσα τη γυναίκα μου και μετά έβαλα ξανά από πάνω το κουτί. nitroobd2 chip tuning box test Η αλήθεια είναι ότι μετά το έγκλημα κάθισα και σκέφτηκα ότι πρέπει να αποφύγω τα έξοδα κηδείας της γυναίκας μου ...» Άφωνοι οι αστυνομικοί τον άκουγαν να παραθέτει ψύχραιμα τα γεγονότα που ακολούθησαν μετά τη δολοφονία της 70χρονης. «....το έγκλημα έγινε στο εξοχικό μας στο Σοφικό. Αφού τύλιξα το πτώμα με το τεντόπανο, το έδεσα με πανιά και "έριξα" τα καθίσματα του αυτοκινήτου μου για να κάνω περισσότερο χώρο. Έτσι μετέφερα το πτώμα της στο νεκροταφείο». Ο ηλικιωμένος είχε εμφανιστεί στο Αστυνομικό Τμήμα της Νέας Ιωνία καθώς η μόνιμη κατοικία τους είναι στην περιοχή, για να καταγγείλει την εξαφανίσει της συζύγου του. Και ίσως ακόμα και σήμερα όλοι να πίστευαν ότι η 70χρονη γυναίκα ...

εκθεση σπιτιου 2015 αεροδρομιο

https://wfmfieyy.blogspot.com/2019/03/blog-post_99.html ok online school εκθεση σπιτιου 2015 αεροδρομιο Με μότο «Κάθε Μέρα Θάλασσα», τα «Karavakia Thessaloniki Waterbus» με τον «Κωνσταντή» και τον «'Αγιο Γεώργιο», ταξιδεύουν καθημερινά με 20 συνολικά δρομολόγια από/προς τη Θεσσαλονίκη στις κοντινές, και βραβευμένες, με τη «Γαλάζια Σημαία» παραλίες, της Περαίας και των Νέων Επιβατών. Τα «KaravakiaThessalonikiWaterbus» έχοντας αφετηρία τους το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, και κάνοντας στάση στο Λευκό Πύργο, προσεγγίζουν καθημερινά την Περαία και τους Νέους Επιβάτες, σε λιγότερο από μία ώρα. Αντίστοιχα, η αναχώρηση από τους Νέους Επιβάτες και την Περαία, μεταφέρουν το επιβατικό κοινό στη Θεσσαλονίκη, άνετα και ευχάριστα, σε 50 λεπτά της ώρας. Τα δρομολόγια με τον «Κωνσταντή», που έπεσε στη θάλασσα στις 10/6 και τον «'Αγιο Γεώργιο», στις 2/6 είναι καθημερινά και τα δρομολόγιά τους θα εκτελούνται μέχρι και τον Σεπτέμβριο. Συγκεκριμένα, από Θεσσαλονίκη, οι ώρες αναχώρησης είναι 10.00, 11...

εξοικονομω κατ οικον 2014 δικαιουχοι

εξοικονομω κατ οικον 2014 δικαιουχοι Ήταν 30 Ιουλίου 1945 όταν το USS Indianapolis είχε μόλις ολοκληρώσει την μυστική αποστολή του: την μεταφορά εξαρτημάτων της ατομικής βόμβας που λίγες μέρες αργότερα, στις 6 Αυγούστου, έπεσε στη Χιροσίμα. Όμως κατά τη διάρκεια της πορείας του προς τις Φιλιππίνες, δέχθηκε χτύπημα από το ιαπωνικό υποβρύχιο, με αποτέλεσμα να βυθιστεί μέσα σε μόλις 12 λεπτά, χρόνος που δεν ήταν αρκετός για να προλάβει το πλήρωμά του να εκπέμψει SOS ή να αξιοποιήσει τα σωστικά μέσα που ήταν διαθέσιμα στο πλοίο. Λόγω του απορρήτου της αποστολής που είχε μόλις εκτελέσει, κανείς δεν αντιλήφθηκε έγκαιρα την βύθιση του πλοίου. Για περίπου τρεις μέρες, πλήρωμα και αξιωματικοί, βρίσκονταν στα νερά του Ειρηνικού χωρίς σωστικές λέμβους, νερό ή τροφή. Μόλις 316, από τους συνολικά 1.196, κατάφεραν να επιβιώσουν από την πείνα, τη δίψα, την κούραση, αλλά και τις επιθέσεις των καρχαριών. Πηγή: Courtesy Bureau of Ships Collection in the U. S. National Archives/U. S. Navy/Handout via REU...