Skip to main content

αιγαιο ξενοδοχειο σουνιο

https://wfmfieyy.blogspot.com/2019/05/blog-post_41.html
αντιμετωπιση ιου η1ν1
Σύρος: Πλοίο με «μηχανική βλάβη» έκρυβε περισσότερα από 24.000.000 λαθραία τσιγάρα (pics)

Το πλοίο ακινητοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης (28/03), ύστερα από συντονισμένη επιχείρηση του Λιμενικού Σώματος, ανοιχτά της Γυάρου.


αιγαιο ξενοδοχειο σουνιο

αιγαιο ξενοδοχειο σουνιο

Με 2.445 κουτιά που περιείχαν 24.500.000 εκατ. λαθραία τσιγάρα, ήταν γεμάτα τα τέσσερα κοντέινερ που μετέφερε, το μικρό φορτηγό πλοίο Daslis με σημαία Τόνγκο.




  • Φωτογραφίες - ΣΟΚ: Έτσι έσπαγε κεφάλια ο Βίκτωρας Ρέστης


Το σύνολο των διαφυγόντων δασμών του φορτίου, σύμφωνα με τις τελωνειακές Αρχές, ανέρχεται στο ποσό των 4.702.000 ευρώ.


https://xzjiotqy.blogspot.com/2019/04/blog-post_43.html
limeniko tsigara katasxesi

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες στη gallery του Newsbomb.gr

Σύμφωνα με πληροφορίες από τις διωκτικές Αρχές, το πλοίο επαρακολουθείτο από τον Νοέμβριο και το φορτίο θα ξεφορτώνονταν σε απόκρυμνη παραλία των νοτίων προαστίων. Ένας μέρο από τα τσιγάρα θα κατέληγε στην ελληνική αγορά και το υπόλοιπο θα μεταφερόταν στη Μεγάλη Βρετανία. Το πλοίο, που είχε κλειστό το αυτόματο σύστημα αναγνώρισης (AIS), προκειμένου να μην μπορεί να εντοπιστεί από τις διωκτικές Αρχές, είχε αποπλεύσει από τη Βηρυτό του Λιβάνου με 6 Αιγύπτιους πλήρωμα και είχε τελικό προορισμό την Οδησσό.

Οι Αιγύπτιοι - δύο εκ των οποίων (πλοίαρχος, πρώτος μηχανικός) έφεραν και πλαστά πιστοποιητικά ναυτικής ικανότητας - θα οδηγηθούν το μεσημέρι στον εισαγγελέα Σύρου για παραβάσεις του εθνικού τελωνειακού κώδικα και για λαθρεμπορία τσιγάρων. Κατά τη διάρκεια της προανάκρισης ο πλοίαρχος δεν έδωσε επαρκείς εξηγήσεις για τον προορισμό του φορτίου με αποτέλεσμα να μην καταστεί δυνατός ο εντοπισμός του αποστολέα και παραλήπτη του, ενώ αναφορικά με το σύστημα αναγνώρισης του πλοίου επικαλέστηκε δυσλειτουργία και βλάβη. Επίσης, η πορεία του πλοίου δεν ήταν ενδεδειγμένη για την ολοκλήρωση του ταξιδιού, ενώ δεν βρέθηκαν χάρτες της θαλάσσιας διαδρομής. Επιπλέον, διενεργήθηκε επιθεώρηση στο πλοίο και διαπιστώθηκαν 25 παρατηρήσεις εκ των οποίων οι 22 επισύρουν την ποινή της απαγόρευσης απόπλου του πλοίου.

Το Daslis οδηγήθηκε χθες (29/03) στα ναυπηγεία του Νεωρίου, προκειμένου με τη χρήση γερανού και τη συνδρομή εργαζομένων του ναυπηγείου να ξεφορτωθούν τα τέσσερα κοντέινερ που είχε πάνω του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το συγκεκριμένο πλοίο είχε απασχολήσει τις Αρχές και το 2015 στην Κρήτη με υπόθεση λαθραίων τσιγάρων. Τότε το σκάφος ονομαζόταν Rozetta κι ενώ βρισκόταν ανοιχτά της Ιεράπετρας, το πλήρωμα που αντιλήφθηκε ότι επαρακολουθείτο, άρχισε να πετάει τις κούτες με τα λαθραία τσιγάρα στη θάλασσα. Το παράνομο φορτίο έγινε αντιληπτό από ελικόπτερο του Λιμενικού Σώματος 5,5 ναυτικά μίλια νότια της Ιεράπετρας, κατά τη διαδικασία της εκφόρτωσής του από το μικρό φορτηγό πλοίο σε αλιευτικό σκάφος. Από την έρευνα του 2015, είχαν εντοπιστεί το αλιευτικό σκάφος, αλλά και 2.092 κούτες τσιγάρων, τις οποίες είχαν πετάξει στη θάλασσα τα δύο μέλη του πληρώματος του αλιευτικού, μόλις είδαν τους λιμενικούς να πλησιάζουν.

Πηγή πληροφοριών: Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων

Πηγή φωτογραφιών: Λιμενικό Σώμα

Διαβάστε επίσης:

Στοιχεία – σοκ από το νέο πόρισμα: «Αυτός είναι ο δολοφόνος της Ειρήνης Λαγούδη»

Αυτοκίνητο έπεσε από γέφυρα στις ράγες του ΗΣΑΠ στο ΚΑΤ


Σύρος: Πλοίο με «μηχανική βλάβη» έκρυβε εκατομμύρια λαθραία τσιγάρα (pics)
01
Σύρος: Πλοίο με «μηχανική βλάβη» έκρυβε εκατομμύρια λαθραία τσιγάρα (pics)















κυκλωνας μεσσηνια

Comments

Popular posts from this blog

ζητείται chef επεισοδιο 2

https://vskeygsh.blogspot.com/2019/03/blog-post_84.html ζητείται chef επεισοδιο 2 ζητείται chef επεισοδιο 2 «....έσυρα με δύναμη τη ταφόπλακα και αφού έβγαλα πρώτα το κουτί με τα οστά των πεθερικών μου, πέταξα μέσα τη γυναίκα μου και μετά έβαλα ξανά από πάνω το κουτί. nitroobd2 chip tuning box test Η αλήθεια είναι ότι μετά το έγκλημα κάθισα και σκέφτηκα ότι πρέπει να αποφύγω τα έξοδα κηδείας της γυναίκας μου ...» Άφωνοι οι αστυνομικοί τον άκουγαν να παραθέτει ψύχραιμα τα γεγονότα που ακολούθησαν μετά τη δολοφονία της 70χρονης. «....το έγκλημα έγινε στο εξοχικό μας στο Σοφικό. Αφού τύλιξα το πτώμα με το τεντόπανο, το έδεσα με πανιά και "έριξα" τα καθίσματα του αυτοκινήτου μου για να κάνω περισσότερο χώρο. Έτσι μετέφερα το πτώμα της στο νεκροταφείο». Ο ηλικιωμένος είχε εμφανιστεί στο Αστυνομικό Τμήμα της Νέας Ιωνία καθώς η μόνιμη κατοικία τους είναι στην περιοχή, για να καταγγείλει την εξαφανίσει της συζύγου του. Και ίσως ακόμα και σήμερα όλοι να πίστευαν ότι η 70χρονη γυναίκα ...

εκθεση σπιτιου 2015 αεροδρομιο

https://wfmfieyy.blogspot.com/2019/03/blog-post_99.html ok online school εκθεση σπιτιου 2015 αεροδρομιο Με μότο «Κάθε Μέρα Θάλασσα», τα «Karavakia Thessaloniki Waterbus» με τον «Κωνσταντή» και τον «'Αγιο Γεώργιο», ταξιδεύουν καθημερινά με 20 συνολικά δρομολόγια από/προς τη Θεσσαλονίκη στις κοντινές, και βραβευμένες, με τη «Γαλάζια Σημαία» παραλίες, της Περαίας και των Νέων Επιβατών. Τα «KaravakiaThessalonikiWaterbus» έχοντας αφετηρία τους το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, και κάνοντας στάση στο Λευκό Πύργο, προσεγγίζουν καθημερινά την Περαία και τους Νέους Επιβάτες, σε λιγότερο από μία ώρα. Αντίστοιχα, η αναχώρηση από τους Νέους Επιβάτες και την Περαία, μεταφέρουν το επιβατικό κοινό στη Θεσσαλονίκη, άνετα και ευχάριστα, σε 50 λεπτά της ώρας. Τα δρομολόγια με τον «Κωνσταντή», που έπεσε στη θάλασσα στις 10/6 και τον «'Αγιο Γεώργιο», στις 2/6 είναι καθημερινά και τα δρομολόγιά τους θα εκτελούνται μέχρι και τον Σεπτέμβριο. Συγκεκριμένα, από Θεσσαλονίκη, οι ώρες αναχώρησης είναι 10.00, 11...

εξοικονομω κατ οικον 2014 δικαιουχοι

εξοικονομω κατ οικον 2014 δικαιουχοι Ήταν 30 Ιουλίου 1945 όταν το USS Indianapolis είχε μόλις ολοκληρώσει την μυστική αποστολή του: την μεταφορά εξαρτημάτων της ατομικής βόμβας που λίγες μέρες αργότερα, στις 6 Αυγούστου, έπεσε στη Χιροσίμα. Όμως κατά τη διάρκεια της πορείας του προς τις Φιλιππίνες, δέχθηκε χτύπημα από το ιαπωνικό υποβρύχιο, με αποτέλεσμα να βυθιστεί μέσα σε μόλις 12 λεπτά, χρόνος που δεν ήταν αρκετός για να προλάβει το πλήρωμά του να εκπέμψει SOS ή να αξιοποιήσει τα σωστικά μέσα που ήταν διαθέσιμα στο πλοίο. Λόγω του απορρήτου της αποστολής που είχε μόλις εκτελέσει, κανείς δεν αντιλήφθηκε έγκαιρα την βύθιση του πλοίου. Για περίπου τρεις μέρες, πλήρωμα και αξιωματικοί, βρίσκονταν στα νερά του Ειρηνικού χωρίς σωστικές λέμβους, νερό ή τροφή. Μόλις 316, από τους συνολικά 1.196, κατάφεραν να επιβιώσουν από την πείνα, τη δίψα, την κούραση, αλλά και τις επιθέσεις των καρχαριών. Πηγή: Courtesy Bureau of Ships Collection in the U. S. National Archives/U. S. Navy/Handout via REU...